F.A.Q. – Veelgestelde vragen


WAT IS DE LEVERTIJD?

Bestellingen die in België geleverd moeten worden, worden bij een bestelling binnen de 2 à 3 werkdagen geleverd. Deze levertijden zijn een indicatie.

 

IS VERZENDING GRATIS?

Voor orders onder de €75 worden er kosten aangerekend. Voor orders boven de €75 en levering binnen België is deze gratis. De kosten worden zichtbaar bij het voorstel tot afrekening.

 

ONTVANG IK EEN TRACK AND TRACE CODE?

Zodra je pakket bij onze vervoerder een aankomstscan heeft gekregen, ontvang je een track and trace link per mail

 

IK HEB MIJN BESTELLING NIET ONTVANGEN, WAT NU?

Vervelend om te horen dat jouw pakketje niet goed is aangekomen. Is het toevallig bij de buren bezorgd? In het geval dat de track & trace aangeeft dat het pakket is bezorgd, maar je hebt het niet ontvangen, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via e-mail naar shop@wearecasuals.be

 

BEZORGEN JULLIE IN HET BUITENLAND?

Wij leveren naast België ook naar Nederland. Voor levering buiten België worden steeds bijhorende kosten aangerekend, ook voor bestellingen groter dan 75€.

 

IK HEB GEEN ORDERBEVESTIGING ONTVANGEN

Vervelend dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Wanneer je zeker weet dat je in de juiste mailbox kijkt, zou je nog even je ongewenste mail kunnen checken. Mogelijk is de orderbevestiging hier terecht gekomen. Mocht je na het plaatsen van je bestelling nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via shop@wearecasuals.be

 

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Nee, het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Omdat wij jouw bestelling zo snel mogelijk willen bezorgen, gaan we hier direct mee aan de slag. Wij kunnen dan helaas geen wijzigingen meer aanbrengen. Je kan wel ten alle tijden je bestelling binnen 15 dagen retourneren.

 

IS WE ARE CASUALS BETROUWBAAR?

Ja, alle producten die wij verkopen zijn echt. Wij zijn een officiële reseller van alle merken die wij aanbieden.

 

HOE RETOURNEER IK EEN ARTIKEL?

Je kan binnen 15 dagen alle artikelen aan ons retourneren op voorwaarde dat het artikel/de artikelen in goede conditie worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn en dat alle labels of etiketten nog aan/op het artikel zitten.

Retouradres (Retourkosten en risico zijn voor rekening koper)

We Are Casuals

Haspelstraat 9

8793 Waregem

 

Zodra je retourzending is verwerkt, ontvang je van ons bericht.

 

KAN IK EEN ARTIKEL RUILEN VOOR EEN ANDERE MAAT?

Nee, het is helaas niet mogelijk om je artikel te ruilen voor een andere maat. Wanneer je toch een andere maat nodig hebt, raden wij aan je bestelling te retourneren en een nieuwe bestelling met de juiste maat te plaatsen

 

ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN HET RETOURNEREN?

Ja, je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten en het risico dat verbonden is aan een retourzending

 

WANNEER ONTVANG IK MIJN GELD TERUG

Normaal gesproken verwerken we je retour binnen 5-7 werkdagen na ontvangst. Zodra je retour is verwerkt ontvang je van ons een bevestiging per mail. Vanaf dan duurt het ongeveer 2-3 werkdagen voordat het geld daadwerkelijk weer op je rekening staat.